Gjennom høsten har vi presentert serviceavtaler for mer enn 70 kunder, og så godt som samtlige har nå valgt denne avtaleformen. Det er ikke det spor merkelig, for avtalen gir en rekke fordeler. Vårt supportsenter er nå åpent fra 7 om morgenen til kl 21 om kvelden alle hverdager, og avtalekunder har full tilgang ved behov. Med serviceavtale kan du også dra nytte av de nye mulighetene med AR-teknologi.
Daniel Sørensen er ansvarlig for ettermarked hos ITO, og han anbefaler alle å ta en prat om hvilken type serviceavtale som passer nettopp din bedrift. – Vi tilbyr serviceavtaler på fire nivåer, og er opptatt av at avtalen både skal gi forutsigbare kostnader og sikre optimal drift. Teknologien vi leverer er kritisk i moderne industribedrifter, og investeringene skal selvsagt betale seg. Med serviceavtale er kostnadene faste, de inkluderer også preventiv service for å forhindre driftsstans, gir tilgang på kundesupport på kveldstid og det er muligheter for å inkludere AR-utstyr og andre løsninger for å redusere nedetid, forteller Daniel.