Søk direkte på produktnavn, maskiner teknologi eller løsninger du er interessert i.

Velg riktig servicenivå!

Riktig nivå for serviceavtale sikrer preventivt vedlikehold, kontinuerlig overvåkning og minimalt med nedetid.

Av: ITO marked 24. april 2018 Service
Robotservice fra ITO.

Moderne teknologi gir konkurransefortrinn og bedre lønnsomhet, men samtidig gjør teknologien oss mer sårbare for driftsstans og nedetid. ITO tilbyr nå serviceavtaler på 4 ulike nivåer, og vi tar for tiden kontakt med alle kunder for å finne avtalenivået som passer hver enkelt.

Preventiv vedlikehold

ITOs mål er at hver eneste kunde skal få maksimal gevinst ut av sine ITO-investeringer, slik at de gir gevinst og bidrar til å skape konkurransefortrinn. Preventivt vedlikehold og automatisk overvåkning av anlegget er sentrale elementer i en problemfri driftshverdag, derfor har vi de senere årene investert mye i løsninger og kunnskap for å utføre overvåkning, feilsøking og retting med fjerntilgang via VPN-oppkobling. I tillegg utfører vår solide stab med teknikere alle typer serviceoppdrag ute hos kundene, også på løsninger vi ikke selv har levert. Våre serviceteknikere er sertifisert av KUKA og andre produsenter, og med feilsøking i forkant blir servicebesøket så effektivt som mulig. De fleste av våre maskiner og tekniske løsninger åpner for fjerntilgang, en tjeneste vi nå tilbyr fra kl 8 til 21 på alle hverdager.

 

Service Kuka roboter

Daniel Sørensen er ansvarlig for ettermarkedet hos ITO, han anbefaler alle kunder å ta en prat for å sikre at de har en serviceavtale som er tilpasset løsningenes kompleksitet og betydning for produksjonen.

– Preventivt vedlikehold og teknisk overvåkning er viktige ingredienser for å sikre optimal produksjon og driftstid. Ved preventive vedlikeholdsbesøk feilsøker vi anlegget i forkant, før vi oppdaterer programvare, rengjør eller bytter sensorer, skifter slitedeler og foretar nødvendige utbedringer, alt på planlagt tidspunkt med kunden. Det er den beste måten å unngå uforutsett driftsstans med alt det innebærer av kostnader og leveringsproblemer, sier Daniel. Han tar for tiden kontakt med alle kunder for å presentere de ulike servicetilbudene fra ITO.

Vi hjelper deg videre!

Ta kontakt med våre erfarne medarbeidere